[Pardus-kullanicilari] SÜPERKARAMBA

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
27 Mayıs 2008 Sal 18:59:34 EEST

Merhaba.süperkaramba temaları sadace tema(dosya) masaüstünde iken çalışıyor.bugüne kadar bazen çalışıyordu, çalışmıyor zannediyordum.evdizinine dizin açıp temaları oraya aldığımda çalışmıyor.süperkarambadan aç deyince bazen temalar çalışıyor bazen çalışmıyor.temaları evdizinindeki dizinden açıp çalıştırmak istiyorum.nasıl yapabilirim.teşekkürler.
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview