[Pardus-kullanicilari] SÜPERKARAMBA

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
28 Mayıs 2008 Çar 21:27:33 EEST

sorunum çözüldü.birazda linux dersi aldım.hala linux'la ilgili bildiklerimide uygulayamadığımı görmüş oldum.teşekkürler Date: Wed, 28 May 2008 16:36:47 +0300From: nxs at nxsn.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] SÜPERKARAMBA27 Mayıs 2008 Salı 18:59 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com> yazmış:Merhaba.süperkaramba temaları sadace tema(dosya) masaüstünde iken çalışıyor.bugüne kadar bazen çalışıyordu, çalışmıyor zannediyordum.evdizinine dizin açıp temaları oraya aldığımda çalışmıyor.süperkarambadan aç deyince bazen temalar çalışıyor bazen çalışmıyor.temaları evdizinindeki dizinden açıp çalıştırmak istiyorum.nasıl yapabilirim.teşekkürler.SuperKaramba temalarını istediğiniz yere taşıyın, örneğin; ev dizininizdeki bir dizine. daha sonra ALT+F2 ile çalıştır'I çalıştırın, superkaramba yazıp enter tuşuna basın. superkaramba açılacak. oradan yerel tema aç deyip temanızı bulun ve ekleyin. daha sonra aktif hale getirin. Bunları yaptıktan sonra sorun çıkmaması gerek. -- Hüseyin Berberoğluhttp://www.birazkisisel.com - super blog !
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview