[Pardus-kullanicilari] Linux'ta köklü değişim oluşturacak çalışmalar

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
26 Mayıs 2008 Pzt 17:09:18 EEST

On Monday 26 May 2008 16:47:01 Ergin SAHIN wrote:
> Kabul etmek gerek Windows için program bulmak biraz daha kolay ve Linux
> yazılımları genelde Windows üzerinde çalışan yazılımların Muadili
> "Photoshop - Gimp" gibi
>
> Ama ubuntu gibi geniş depoları olan dağıtımlar arkadaşlarımızın dediği gibi
> Linux'u öne çıkarıyor. Eğer Pisi için kaynak paketlerini dönüştürüp ,
> Pardus deposuna koymayı başarabilirsek eminim Pardus'u hatırı sayılır bir
> derecede zirveye yakınlaştırır ve hatta bir numara yapabiliriz.

Sanırım burada ki sorun Pardus projesine katkı bulunan paketçi sayısının az olması. O yüzden programlar yavaş yavaş paketlenerek
depolara girebiliyor. Şahsen Contrib (Katkı) deposu ile birlikte toplam paket sayının çok da az olmadığını düşünüyorum.

> Dip Not: ben hala kaynaktan Pisi yapamıyorum ama söz öğrenip bir program
> Pardus'çulara hediye edeceğim J

Sadece paket yapmak değil, yaptığınız paketi sürekli güncel tutuyor da olmanız gerektiğini unutmayın.

Saygılarımla,

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS