[Pardus-kullanicilari] Linux'ta köklü değişim oluşturacak çalışmalar

Ergin SAHIN ESAHIN at inci.com.tr
26 Mayıs 2008 Pzt 16:47:01 EEST

Kabul etmek gerek Windows için program bulmak biraz daha kolay ve Linux yazılımları genelde Windows üzerinde çalışan yazılımların Muadili "Photoshop - Gimp" gibi

Ama ubuntu gibi geniş depoları olan dağıtımlar arkadaşlarımızın dediği gibi Linux'u öne çıkarıyor. Eğer Pisi için kaynak paketlerini dönüştürüp , Pardus deposuna koymayı başarabilirsek eminim Pardus'u hatırı sayılır bir derecede zirveye yakınlaştırır ve hatta bir numara yapabiliriz.

Dip Not: ben hala kaynaktan Pisi yapamıyorum ama söz öğrenip bir program Pardus'çulara hediye edeceğim J

Saygılar

Kolay Gelsin

Ergin Şahin - esahin at inci.com.tr

Tanrıverdi Yatırım Holding