[Pardus-kullanicilari] Linux'ta köklü değişim oluşturacak çalışmalar

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
26 Mayıs 2008 Pzt 11:06:33 EEST

Ali GÖKSEL wrote On 26-05-2008 10:39:
> Ben yazılımcı değilim. Bir süredir Pardus kullanıyorum. Merak ettiğim bu
> kadar büyük bir çoğunluk niçin hep yeni uygulamalar yazmaya uğraşır da
> Pardus'u kolaylaştırıcı yeniliklere vakit harcamazlar. Mesela windows kadar
> kolay program kurmayı becerebilen bir "installer" program yazmaya
> çalışılmaz. Bunu bilen mümkünse geliştirici arkadaşlardan cevap rica
> ediyorum.

Ali Bey merhabalar,

şaka yapıyor olmalısınız herhalde, windows ve kolay program kurmak??
Pardus ve bir çok gelişmiş Linux dağıtımı paket yöneticileri sayesinde
kurulumu sağlamakta.. Windowstaki gibi install dosyasını bin dereden su
getirerek bulmak zorunda değilsiniz.. tek yapacağınız paket
yöneticisinden arama yapmak ya da paketleri inceleyip işinize
yarayacağını düşündüğünüz paketi kurmak? bence bu noktada atladığınız
bir şey var, pisi'yi incelemenizi tavsiye ederim ;)