[Pardus-kullanicilari] Linux'ta köklü değişim oluşturacak çalışmalar

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
26 Mayıs 2008 Pzt 11:05:37 EEST

On Monday 26 May 2008 10:39:59 Ali GÖKSEL wrote:
> Ben yazılımcı değilim. Bir süredir Pardus kullanıyorum. Merak ettiğim bu
> kadar büyük bir çoğunluk niçin hep yeni uygulamalar yazmaya uğraşır da
> Pardus'u kolaylaştırıcı yeniliklere vakit harcamazlar. Mesela windows kadar
> kolay program kurmayı becerebilen bir "installer" program yazmaya
> çalışılmaz. Bunu bilen mümkünse geliştirici arkadaşlardan cevap rica
> ediyorum.

Şahsen bizim kediciğin (PİSİ- Paket Yöneticisi) çok becerikli olduğunu düşünüyorum. Hele birde 2008 ile gelecek yeni PİSİ inanılmaz
hızlı bir güncelleme yapıyor. ;) Kastettiğiniz Windows programlarını Pardus'a kurdurmak ise tam tersini bir deneyin bakalım :D
Ama linux ile Windows uygulamalarının bir kısmı Pardus'a yükler ve çalıştırırsız.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI