[Pardus-kullanicilari] Pardus Milli İşletim Sistemi?

engin akpınar enginalamut at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 02:25:31 EEST

aylardır tek tük de olsa "milli" kavramı tartışma konusu olarak listeye
düşüyor.
merak ettiğim bir şey var. milli kavramı dünyanın her yerinden
geliştiricilerin katkısıyla  ilerleyen  linux  işletim sistemleri ile nasıl
birlikte anılabilecek.
milli olmak bir dil meselesi ise anlaşılabilir bir durum gibi geliyor ama,
sanki Türk olmamız bu tartışmalarda daha ön planda.
oysaki kullandığımız yazılımların ve kaynak kodların çokuluslu olduğu bir
gerçek.
bence linux sistemlerinde en övünç kaynağı mesele kamu yararı olmalı.
tabii 1 yıl kadar kısa bir süredir pardus kullanıcısı olarak nacizane
fikrimi belirtmek istedim.
saygılarımla.