[Pardus-kullanicilari] Yazýlýmlarýn açýlýþta gecikme sorunu...

Vedat YILMAZ vedat at defter.org
5 Mayýs 2008 Pzt 09:12:51 EEST

Merhabalar,

Yıllar önce benzer bir problem yaşamıştım. Uygulamaların çoğu X sunucusuna
ulaşmak için hostname değerini 127.0.0.1 adres iminden öncelikli olarak
kullanıyor(larmış). /etc/hosts dosyanızda hostname değeri tanımlı değilse
makinanız başarısız oluncaya kadar onu arayacaktır. Network servisiniz de
çalışıyorsa ki çalışıyordur, bu süre uzuyor. network servisini
durdurduğunuzda programların normal olarak açıldığını görebilirsiniz.

/etc/hosts dosyanıza

127.0.0.1   localhost   makine_adı

ÅŸeklinde bir ekleme yaparak bu problemden kurtulabilirsiniz diye
düşünüyorum.

04 Mayıs 2008 Pazar 18:16 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış: