Yazılımların açılışta gecikme sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
4 Mayıs 2008 Paz 18:16:10 EEST

Sevgili Dostlar merhaba,

Uzun zamandýr sormak istediðim bir sorum var. Benim elimdeki donanýmlardan
mý kaynaklanýyor kuþkusu da içinde olmak üzere, bence doðal olmayan bir
gecikme söz konusu oluyor yazýlým açýlýmlarýnda.

Herhangi bir yazýlýma imleyip açmak istediðimde, imleç yaylanýp duruyor ve
bazan 30 saniye, bazan 1 dakika yazýlýmýn açýlmasýný bekliyorum.

Dahasý, Ev Dizini'ni bile açmak isterken çok uzun bekliyorum.

Bunun bir çözümü var mý, 2007 Lynx lynx'te bu böyleyse, Pardus 2008
sürümünde çözüme kavuþturulacaðý öngörülüyor mu?

Donaným: Pentium 4 1700 Mhz
Toplam Bellek 528
Boþ bellek 51.7 (+238.1 MB önbellek)

Konu hakkýnda bilgili bir dostun bilgi vermesi dileðiyle,

Esenlikle...

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail