[Pardus-kullanicilari] Pardus ile etki lanýna (domain) dahil olabilme?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Mayýs 2008 Cum 10:32:35 EEST

İlginize teşekkürler,
Anlamadığım: Halihazırda Fedora üzerinde çalışan Samba-Domain'e
Findoz'lar ile sorunsuz bağlanabiliyoruz. Bu durumda Fedora üzerinde
yeterince servis çalışıyor anlamına gelmiyor mu? Kerberos sadece
Linux'dan Linux'a bağlantı için gerekiyorsa bu olabilir?

Dediğim gibi pardus'dan "Domain'e dahil oldunuz" mesajı aldım. Bu
durumda domain'e dahil oldum mu olmadım mı? İşin tuhaf tarafı dahil
olduÄŸuma dair bir belirti de yok! O zaman bu mesaj neden geliyor???

Acaba isim ile değil Kullanıc ID si le mi bağlanmayı denesem?

BU arada verdiğiniz sayfada daha çok Aktif dizin bağlantısından
bahsedilmiş. Ancak benim durumum bununla aynı değil. belki o yüden bir
sürü servis isteniyor. ben sadece kullanıcı hak ve yetkilerini Fedora
üzerinde çalışan Domain'den almasını istiyorum. Ve domain üzerindeki tüm
aygıtlara bu yetki kapsamında ulaşmak tabi ki...

Bir ayrıntı kaçırıyoruz ama ne???

--
Kolay gelsin,
Mucip:)