[Pardus-kullanicilari] Pardus ile etki lanına (domain) dahil olabilme?

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
2 Mayıs 2008 Cum 00:45:36 EEST

Demek ki dahil olamamissiniz. Winbind kerberos vs. birsuru servisin
calismasi gerekiyor bildigim kadari ile.

Sizin kullanici adiniz domain'de belli haklara sahip olabilir, ancak domain
mantiginde bir de uzerinde calistiginiz makinenin de bu domain'in bir
parcasi olmasi, domain'den gelen bir "el sıkışması" anahtarini saklamasi vs.
gerekmekte. Muhtemelen sizin kullandiginiz Pardus bu asamayi gecemediginden,
her baglanmaya kalktiginizda sifre soruyor size.

1) Makine domain'e dahil olacak (benim verdigim sitedeki link)
2) Sizin bu domain'de gecerli bir kullanici adiniz olacak
3) Bu kullanci adi ve ilgili domain ile sisteme logon olacaksiniz

Ozellikle 3. asamayi, su anda kullandiginiz pardus kullanici adi ile
karistirmayin, ayni kullanici adi olsa bile, bu domain'e giren kullanici
farkli olacaktir, genelde EV dizini de
/home/DOMAIN_ADI/kullanici_adi
dizininde bulunacaktir. (/home/kullanici_adi degil)

Emre