[Pardus-kullanicilari] Pardus ile etki lanýna (domain) dahil olabilme?

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
2 Mayýs 2008 Cum 11:00:53 EEST

Merhaba Mucibirahman  bey,
umarım  başarılı olursunuz. benim  de  bir arkadaşım  bununla  ilgili  mail
atmıştı  listeye. Ancak  tatmin edici  cavap alamaıştı. İnşallah  çözersiniz
biz  de   Active Drectory   e    baÄŸlanabiliriz.
İyi çalışmalar. Kolay gelsin.
Saygılar.

02 Mayıs 2008 Cuma 10:32 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: