[Pardus-kullanicilari] Pardus ile etki lanýna (domain) dahil olabilme?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
1 Mayýs 2008 Per 16:40:15 EEST

Selamlar,
İlginize çok teşekkürler...

Bende basit değil demiştim ama çok basitmiş :)

http://us1.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/domain-member.html#domain-member-server

Ancak nedense Pardus'daki kullanıcı ad ve şifrem Domain'deki ile aynı
olmasına rağmen bir paylaşıma ulaşmaya çalıştığımda yine bana şifre
sordu. Ve nedense öndeden kaydedilmiş bir dosyayı aynı dizine
kopyala/yapıştır yaparken veya mevcut openoffice dosyasını açıp farklı
isimle kaydederken G/Ç hatası veriyor, KAYDETMİYOR!!! Yetkiler ile
ilgili bir şey var anlaşılan ama içinden çıkamadım...

Domain'e dahil oldum mesajı alıyorum ama şu ana kadar bana faydası
dokunmadı :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)