[Pardus-kullanicilari] RE: RE: Vistadayken Pardus görünmüyor

pala palandoken palandoken at hotmail.com
21 Mar 2008 Cum 14:25:43 EET

Grubu kurmanız gerek pardus cd yi takın mavi ekrandayken
1- c harfine basın, ekrana grub> yazan bir yer gelecek.2- root ( yazıp klavyedeki TAB tuşuna basın.Diskleriniz listelenecektir. root ve ( arasında bir boşluk var, buna dikkat edin 3- Pardus kurulu bölümünüzü hd0,4 diye varsayarsak;root (hd0, yazıp TAB tuşuna basın. Diskin bölümleri listelenecek.4- root (hd0,4) yazıp enter'a basın. (4 yerine önceki adımda öğrendiğiniz Pardus'un kurulu olduğu bölümünü yazmalısınız.)5- setup (hd0) yazarak grub kurulumunu tamamlayın.6- ctrl+alt+del'e basarak baştan başlatın.grup kurulmuş olacak

From: warrior_gate at hotmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trDate: Fri, 21 Mar 2008 12:01:36 +0200Subject: [Pardus-kullanicilari] RE: Vistadayken Pardus görünmüyor

Pardusu Açamıyorum ön yüklemede görmüyor xp veya vistadayken pardusun kurulu oldugu hdd yi de göstermiyor göremiyorum nasıl yapabilirm bi çare  Pardussuz olmaz bu hayat

Date: Fri, 21 Mar 2008 11:49:59 +0200From: selimtavsan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Vistadayken Pardus görünmüyor21.03.2008 tarihinde Star Gate <warrior_gate at hotmail.com> yazmış:

vistayı yeni kurmuştum vista ön yükleme yerinde mbr si sadece xp ve vistayı gösteriyor pardusu açılışta göstermiyor pardusu nasıl açabilirm yardım edermsiniz xp de vistada ayar var mı
burada anlatılanları yaparak "grub"u kurtarın, eğer daha önce eklemediyseniztasma>sistem seçenekleri>açılış yöneticisini kullanarak, vista ve xp için açılış ekleyin...

Pahalı telefon faturaları? Windows Live Messenger'dan ücretsiz ve sınırsız bilgisayardan bilgisayara aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted