[Pardus-kullanicilari] RE: Vistadayken Pardus görünmüyor

Star Gate warrior_gate at hotmail.com
21 Mar 2008 Cum 12:01:36 EET

Pardusu Açamıyorum ön yüklemede görmüyor xp veya vistadayken pardusun kurulu oldugu hdd yi de göstermiyor göremiyorum nasıl yapabilirm bi çare  Pardussuz olmaz bu hayat

Date: Fri, 21 Mar 2008 11:49:59 +0200From: selimtavsan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Vistadayken Pardus görünmüyor21.03.2008 tarihinde Star Gate <warrior_gate at hotmail.com> yazmış:

vistayı yeni kurmuştum vista ön yükleme yerinde mbr si sadece xp ve vistayı gösteriyor pardusu açılışta göstermiyor pardusu nasıl açabilirm yardım edermsiniz xp de vistada ayar var mı
burada anlatılanları yaparak "grub"u kurtarın, eğer daha önce eklemediyseniztasma>sistem seçenekleri>açılış yöneticisini kullanarak, vista ve xp için açılış ekleyin...
Windows Live Messenger'ın yeni 2008 versiyonunu buradan ÜCRETSİZ yükleyin!
http://get.live.com/messenger/overview