[Pardus-kullanicilari] rutilt programı

mehmet parduslist at gmail.com
21 Mar 2008 Cum 11:12:34 EET

Daha önce aşağıdaki  mesajıma karşılık olarak onur beyin verdiği cevaba
yanıt olarak  /var/log altında syslog messages debug dosyalarını inceledim
ama ne arayacağımı bilmediğim için anlayamadım birşey. Dosya içeriğini
buraya kopyalayıp gönderdim ama mesaj çok uzun olduğu için moderatör onayı
gerektiği söylendi. Moderatör ise henüz onay vermedi. Dosya içeriğinde nasıl
bir ifade aramam gerekiyor acaba?

Merhaba. Programı kurup kablosuz ağıma bir kere bağlanabildim ancak sonraki
3 denememde profil oluşturma kısmında root olarak çalıştıra parolamı yazıp
tamam dedikten sonra sistem tamamen kilitlenip hiçbir tuş kombinasyonuna
cevap vermiyor. Ayrıca ilk defasında profili oluşturup kaydettiğim halde
tekrar açtığımda silinmiş idi. Neden olabilir ve çözüm yolu nedir acaba?