[Pardus-kullanicilari] Gizli Dosyaları Silmek

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 22:24:51 EET

Sayın Isbaran Arkadaşım
Listeyi Sabote etmek gibi bir niyetle bu maile yanıt vermiş
değilim.Mailinsonunda sesli görüntülü iletişim ile soruyadır
yanıtım.Selim bey ne kadar iyi niyetle yanıt vermişse benimde yanıtımdaki
iyi niyet aynı paraleldedir. Önerdiğim Skype 2.0 beta yı Bilgisayarımda 3
ayrı pardus da sürekli kullanıyorum. Şimdiye kadar sistemde kararsızlık
yaratmış olsa idi önermezdim.İyi Akşamlar.

18.03.2008 tarihinde Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com> yazmış: