[Pardus-kullanicilari] Gizli Dosyaları Silmek

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 21:47:32 EET

Selim Tavşan wrote On 18-03-2008 21:29:
> 18.03.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:
>

> bu listede defalarca yazdım, bu şekilde sisteminizi bozacağınıza kesin
> gözüyle bakabilirsiniz.
> aşağıdaki komutlarla Pardus-2007 için kullanbileceğiniz skype paketini
> derleyip sisteme kurmuş olacaksınız.
> sudo pisi bi
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/applications/network/skype/pspec.xml
> sudo pisi it skype*.pisi

Ben de defalarca yazma/söyleme yoluna başlamış biri olarak,
tekrar hatırlatayım,
listeleri düzgün kullanalım, listelere düzgün mesajlar atalım
Açıp mail istemcimi "ulen gizli dosyaları silmekle ilgili ne konuşulmuş
olabilir bu kadar" diyip bu kadar alakasız mail görüyorum, benimle
birlikte listedeki x kişiye bunu yapmayın lütfen.
( Selim iyi niyetine, cevabına bişe demiyorum, listeleri sabote edenlere
diyorum tabi ki )
iyi geceler