[Pardus-kullanicilari] Gizli Dosyaları Silmek

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 22:45:35 EET

huseyin bilen wrote On 18-03-2008 22:24:
> Sayın Isbaran Arkadaşım
> Listeyi Sabote etmek gibi bir niyetle bu maile yanıt vermiş
> değilim.Mailinsonunda sesli görüntülü iletişim ile soruyadır
> yanıtım.Selim bey ne kadar iyi niyetle yanıt vermişse benimde yanıtımdaki
> iyi niyet aynı paraleldedir. Önerdiğim Skype 2.0 beta yı Bilgisayarımda 3
> ayrı pardus da sürekli kullanıyorum. Şimdiye kadar sistemde kararsızlık
> yaratmış olsa idi önermezdim.İyi Akşamlar.

Üstünüze almayın Hüseyin bey, gizli dosyaları silmek başlığında sesli
görüntülü iletişim neden var bilmiyorum, bu konuda defalarca konuştuk.
Hala karman çorman mesajlar alıyorum, alıyoruz. Yazdığımız bu mesajlar
arşivleniyor. Yarın öbür gün "listede skype ile ilgili mesajlara bir
bakayım yaşadığım sorun daha önce konuşulmuş mu" diyip arattığımda bu
saçma başlık yüzünden aradığımı bulamayıp aynı soruları gelip sormamı
ister misiniz ?

Böyle çok kullanıcılı listelerde herkes böyle şeylere dikkat etmeli.
Aramıza yeni katılanları da uyaralım. Her mesaja ben atlayıp şu
başlıklara dikkat edin, üslubunuza dikkat edin vs. dersem hem ben
sinirlenip söylediklerimde kırıcı olurum hem kimse dikkate almaz değil mi ?

( Bu mesajı okuyanlara sesleniyorum ) Sadece kendi attığınız mailleri,
maillerinize verilen cevapları okuyor olabilirsiniz, bu yüzden bu konu
çok önemli gelmeyebilir, ama sorularınıza cevap vermek isteyen, yardım
etmek isteyen insanları böyle dikkatsizlikler yüzünden bıktırıyorsunuz.
( onlar listeye atılan her mesaja bakma gayretindeler çünkü )
Etrafımda kime sorsam pardus-kullanıcı listesi çöplük gibi, girip kafamı
şişiremem diyor.

Herkesten bir kere daha bu konuya önem vermesini rica ediyorum, herkesin
iyiliği için, daha çok katkı için, lütfen.