[Pardus-kullanicilari] xp, vista ve pardus kurulumu

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
14 Mar 2008 Cum 12:10:53 EET

Ben de yakın zamanda Xp ve Pardus'u birlikte bilgisayarıma kurdum. Xp'yi kurarken ayrılmış bölümleri sildim sonra da hard diskimi  2'ye böldüm. 1. bölüme XP'yi NTFS olarak yükledim. 2. bölüme de Pardus'u. Zaten yükleme sırasında gereken tüm kolaylıkları sunuyor Pardus. Yalnız Grubu MBR'nin başına kurmayı unutmayın. Bilgisayarınızın açılışı sırasında hangi işletim sistemi ile başlamak isteyeceğinizi Grup size soracaktır.
  Bir de XP tarafından Pardus'u görmek ve bazı dosyalarınıza ulaşabilmek için http://www.fs-driver.org/ adresindeki programı yükleyin XP'ye...Denetim Masanızda programı göreceksiniz. Pardus tarafını görebilmesi için yalnızca bir harf seçmeniz yeterli...Örneğin E: bölümü...kolay gelsin

huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:  Arkadaşım
Hem winxp hem vista vede Pardus u yükleyip kullanabilirsiniz. Ylnız unutmamanız gereken Mikrosoft ürünlerini önce son olarak da Pardus u kurmanız gerekiyor ki grub oluşup bu grub dan hangi sistemi, seçerseniz onu başlatabilesiniz.Recovery bölümü hakkında bir bilgim olmadığı için herhangi bir öneride bulunamayacağım.Kolay gelsin

  13.03.2008 tarihinde Kasar Dünya <kasardunya at gmail.com> yazmış:  Merhabalar pardus kullanıcıları. ben acer 5710 notebook aldım. vista basic kurulu olarak geldi. malumunuz olarak 10 gb lık recovery bölümü, ve 50 gb vista 50 gb data olacakşekilde harddiskim geldi. vistaya gıcık olduğum için sildim, vistanın kurulu olduğu 50 gb lık harddsiki 2 ye böldüm. birisine xp yükledim. şşimdi pardusu de kurmak istiyorum. çok seviyorum çünkü ama şimdi hallaç pamuğuna dönmesin bu iş. durmadan uğraşmak istemiyorum. hem xp hem pardus hem de vista aynı anda kurulu olsa ne olur. sizler bnm yerimde olsanız ne yapardınız. bnm isteğim sağlıklı, temiz ve sorunsuz ve daha önemlisi güvenli bilgisayar kullanabilmek. yardım ve fikirlerinizi bekliyorum.
ÅŸu an sadece xp kurulu. sizden gelen mailler doÄŸrultusunda pardus ve hatta hem pardus hem de vista kurcam. tabii xp zaten var

birde son olarak bu recovery bölümünü nasıl açacağımı da bilmiyorm...
herkese ii çalışmalar