[Pardus-kullanicilari] xp, vista ve pardus kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Mar 2008 Per 19:51:43 EET

Arkadaşım
Hem winxp hem vista vede Pardus u yükleyip kullanabilirsiniz. Ylnız
unutmamanız gereken Mikrosoft ürünlerini önce son olarak da Pardus u
kurmanız gerekiyor ki grub oluşup bu grub dan hangi sistemi, seçerseniz onu
başlatabilesiniz.Recovery bölümü hakkında bir bilgim olmadığı için herhangi
bir öneride bulunamayacağım.Kolay gelsin

13.03.2008 tarihinde Kasar Dünya <kasardunya at gmail.com> yazmış: