[Pardus-kullanicilari] xp, vista ve pardus kurulumu

O. Faruk Altiparmak arzemsah at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 15:59:28 EET

C'de XP kurulu oldugunu varsayarsak, D'ye Pardus'u cok rahat ve hizli bir
sekilde kurabilirsiniz. Pardus'un kurulumu bitis sonrasinda, Baslangic
(Grup) olarak bir HDD secmenizi ister. Otomatikte bırakırsanız kendisi
islemi bitirip acilista size hangisi acilsin (XP yada Pardus) diye
soracaktir. Sahsen benimki bu sekilde.

Bu arada Recovery ve diger kullanici dosyalari kismi duruyor.
O bolumlere  bisey olmaz.

Kolay gelsin.

13.03.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: