[Pardus-kullanicilari] xp, vista ve pardus kurulumu

Kasar Dünya kasardunya at gmail.com
13 Mar 2008 Per 18:03:27 EET

Merhabalar pardus kullanıcıları. ben acer 5710 notebook aldım. vista basic
kurulu olarak geldi. malumunuz olarak 10 gb lık recovery bölümü, ve 50 gb
vista 50 gb data olacakşekilde harddiskim geldi. vistaya gıcık olduğum için
sildim, vistanın kurulu olduğu 50 gb lık harddsiki 2 ye böldüm. birisine xp
yükledim. şşimdi pardusu de kurmak istiyorum. çok seviyorum çünkü ama şimdi
hallaç pamuğuna dönmesin bu iş. durmadan uğraşmak istemiyorum. hem xp hem
pardus hem de vista aynı anda kurulu olsa ne olur. sizler bnm yerimde
olsanız ne yapardınız. bnm isteğim sağlıklı, temiz ve sorunsuz ve daha
önemlisi güvenli bilgisayar kullanabilmek. yardım ve fikirlerinizi
bekliyorum.
şu an sadece xp kurulu. sizden gelen mailler doğrultusunda pardus ve hatta
hem pardus hem de vista kurcam. tabii xp zaten var

birde son olarak bu recovery bölümünü nasıl açacağımı da bilmiyorm...
herkese ii çalışmalar