[Pardus-kullanicilari] compiz fusion çalışmıyor

Ahmet BAGATIR biobagatir at gmail.com
9 Mar 2008 Paz 18:05:25 EET

On Tuesday 04 March 2008 23:04:13 Vercetti Vercetti wrote:
> 03.03.2008 tarihinde Ahmet BAGATIR <biobagatir at gmail.com> yazmış:

> Benim de ekran kartım Ati Raden X1300 256 mb. Pek sağlıklı çalıştığı
> söylenemez. 3 boyutlu masaüstü küpü vb çalışıyor ama tam performans yok.
> Pencerelerin üst kısımları bazen kayboluyor, pencerelerin iç kısımları
> bazen geliyor bazen gelmiyor. Tema olarak emerald seçince düzelir diye
> okumuştum. Onu da yaptım ama pek bir fayda vermedi. Compiz açıkken Firefox
> ile bir siteye girdiğimde sayfa açılmıyor gibi görünüyor görüntüde hiç
> değişme olmuyor ama Kwin'e geçince sayfanın değişmiş olduğu görünüyor.

#compiz-manager de şu hatayı alıyorum:
bagatir at unknown ~ $ compiz-manager
Checking for Xgl: not present.
Detected PCI ID for VGA:
Checking for texture_from_pixmap: not present.
Trying again with indirect rendering:
Checking for texture_from_pixmap: present.
Checking for non power of two support: present.
Checking for Composite extension: present.
Comparing resolution (1024x768) to maximum 3D texture size (2048): Passed.
Checking for nVidia: not present.
Checking for FBConfig: present.
Checking for Xgl: not present.
Starting emerald
/usr/bin/compiz (core) - Error: Another window manager is already running on
screen: 0
/usr/bin/compiz (core) - Fatal: No manageable screens found on display :0.0
/usr/bin/compiz-manager: line 394: exec: --: invalid option
exec: usage: exec [-cl] [-a name] file [redirection ...]

Son satırdaki işlemde asılı kalıp,konsol ya da başka bir yere klavye ile
yazılamıyor.Sadece fare ile işlem yapılabiliyor.Menuden compiz-manageri fare
ile çalıştrınca normale dönüyor ancak.
Ne yapabilirim?
Compizi sistemden kaldırayım mı?