[Pardus-kullanicilari] Virtualboxda Ekran kartı

Star Gate warrior_gate at hotmail.com
3 Mar 2008 Pzt 19:43:55 EET

Ben virtualboxla pc me windows kurdum.Kuruluşta bi sorun olmadı normalde eskiden de windows yüklerken erkan kartını yüklemem lazım ama virtualboxda ekran kartını yüklemiyorum.Virtualboxda bi ayar var mı bunu düzeltecek.Ekran kartı cdsini takınca herhalde ekrankartını görmüyor Ekran kartım intel915  128mb bunun bi çaresi var mı yardım ederseniz sevnirim . teşekkürler.

Yasin
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com