[Pardus-kullanicilari] compiz fusion çalışmıyor

Vercetti Vercetti vercetti.vercetti at gmail.com
4 Mar 2008 Sal 23:04:13 EET

03.03.2008 tarihinde Ahmet BAGATIR <biobagatir at gmail.com> yazmış:

> Monday 03 March 2008 18:12:25 tarihinde engin akpınar şunları yazmıştı:

> bakarak
> masaüstümle
>

> +1
> Son iki compiz güncellemesinden beri bende de çalışmıyor.
> Daha önce çalışıyordu!!!
> Ekran kartım intel.

Benim de ekran kartım Ati Raden X1300 256 mb. Pek sağlıklı çalıştığı
söylenemez. 3 boyutlu masaüstü küpü vb çalışıyor ama tam performans yok.
Pencerelerin üst kısımları bazen kayboluyor, pencerelerin iç kısımları bazen
geliyor bazen gelmiyor. Tema olarak emerald seçince düzelir diye okumuştum.
Onu da yaptım ama pek bir fayda vermedi. Compiz açıkken Firefox ile bir
siteye girdiğimde sayfa açılmıyor gibi görünüyor görüntüde hiç değişme
olmuyor ama Kwin'e geçince sayfanın değişmiş olduğu görünüyor.