[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 ömür törpüsü

Server Acim sacim at kde.org.tr
27 Haz 2008 Cum 11:02:50 EEST

Friday 27 June 2008 Tarihinde 10:24:28 yazmıştı:
> Sayın İrfan bey
> Verilen sözler tutulsaydı deyişinizden yola çıkarak size hatırlatmak
> isterim ki *Microsoft *bünyesine çalışan binlerle ifade edilen yazılımcı
> kadroosuyla bile werdiği sözü tutamayıp tanıtımında bile Bill Gates i
> ofsayta düşürüp çöken bir sistemi lanse etmek gibi Pardus ekibinin bir
> lüksü yok 12-13 kişili geliştirici kadrosuna dışardan destek veren 30-40
> arkadaşımızla yürütülüyor bu çalışmalar. Mesai saati her ne kadar 8 saat
> olsa bile bu arkadaşlarımız bilgisayar başında 15-16 saatlerini
> [...]

Hüseyin bey'in yazdıklarını desteklemek adına bir şeyler eklemek isterim.
İnsanlarımızın ne kadar "sabırsız" olduğunu araba kullanırken daha iyi anlamak
mümkün.
Trafik ışıklarında beklerden ışık, kırmızıdan yeşile döndüğünde eğer rüzgar
gibi kalkmıyorsanız arkanızdaki arabalar klaksonlarını çalmaya başlıyorlar.
Halbuki, Avrupa'da klakson çalmak, "ayıp ve terbiyesizlik" olarak
nitelendiriliyor. Her şöförün araba kullanma tarzı farklıdır. Bunu bilmek
lazım, "empati" kurmak lazım.
Pardus çıkışı bugün-27 Haziran olarak açıklanmışsa, bu saat 00:00'dan itibaren
çıkacaktır anlamına gelmiyor. Gün içinde herhangi bir saatte duyurulacaktır.
Lütfen klaksonları öttürmeyelim ve sabırla bekleyelim. Sabırlı olmak
gerekiyor. İnsanlar kolay bir iş yapmıyorlar unutmayalım. Sadece kendi
tarafımızdan bakarsak, yanılma ve hata yapma, yanlış şeyler söyleme ihtimali
yüksek.
Sevgiler.

--
Server ACÄ°M