[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 ömür törpüsü

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Haz 2008 Cum 10:24:28 EEST

Sayın İrfan bey
Verilen sözler tutulsaydı deyişinizden yola çıkarak size hatırlatmak isterim
ki *Microsoft *bünyesine çalışan binlerle ifade edilen yazılımcı kadroosuyla
bile werdiği sözü tutamayıp tanıtımında bile Bill Gates i ofsayta düşürüp
çöken bir sistemi lanse etmek gibi Pardus ekibinin bir lüksü yok 12-13
kişili geliştirici kadrosuna dışardan destek veren 30-40 arkadaşımızla
yürütülüyor bu çalışmalar. Mesai saati her ne kadar 8 saat olsa bile bu
arkadaşlarımız bilgisayar başında 15-16 saatlerini harcıyorlar.Siz Cumartesi
Pazar kırlara,sahile yönlenirken kucaklarında notebookları ile program
modüllerinin birbirine kombinasyonu için aksaklıkların oluşmaması uğruna ter
döküyorlar.Sonuç olarak biz kullanıcılara stabil bir gelişmiş Pardus hediye
etmek için. Bize düşen ise merak ve sabır ile beklemek tabi teşekkürü
unutmayarak.Kusura bakmayın siteminiz i pek yerinde bulmuyorum.Eğer bir
parça linux ve yazılım bilginiz varsa sizde taşın altına elinizi sokun ve
yardımcı olun ki süre daha kısa olsun.İyi günler

27 Haziran 2008 Cuma 09:29 tarihinde irfan bilgili <
irfanbilgili at superonline.com> yazmış: