[Pardus-kullanicilari] Amarok bilgilerini taşımak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
13 Haz 2008 Cum 14:19:03 EEST

Müzik CD'lerimi laptop'a kaydederken sistem kendiliğinden Amarok'ta koleksiyon
bölümüne kaydetti. "Kaydetmekten" kastım bu.

Daha sonra RC1 güncellemelerini yaptığımda Amarok Koleksiyon bölümündeki,
kayıtlar silindi. Gerçi hepsi Ev dizininde Ogg dosyası olarak duruyor, bir
kısmı da Juke'de görülüyor. Bunları Juke'dan çalabiliyorum. Ama Amarok bana
daha pratik gelmişti.

Ev dizinindeki müzik kayıtlarımı Amarok koleksiyon bölümüne tekrar nasıl geri
alabilirim?

Thursday 12 June 2008 Tarihinde 19:29:00 yazmıştı: