[Pardus-kullanicilari] Amarok bilgilerini taþýmak

menguceko mengucek at gmail.com
13 Haz 2008 Cum 15:28:32 EEST

13 Haziran 2008 Cuma 14:19 tarihinde Emre Kocaoglu <
emre.kocaoglu at isnet.net.tr> yazmış:

> Müzik CD'lerimi laptop'a kaydederken sistem kendiliğinden Amarok'ta
> koleksiyon
> bölümüne kaydetti. "Kaydetmekten" kastım bu.
>
> Daha sonra RC1 güncellemelerini yaptığımda Amarok Koleksiyon bölümündeki,
> kayıtlar silindi. Gerçi hepsi Ev dizininde Ogg dosyası olarak duruyor, bir
> kısmı da Juke'de görülüyor. Bunları Juke'dan çalabiliyorum. Ama Amarok bana
> daha pratik gelmiÅŸti.
>
> Ev dizinindeki müzik kayıtlarımı Amarok koleksiyon bölümüne tekrar nasıl
> geri
> alabilirim?

Merhaba..

http://www.ozgurlukicin.com/

Yukarıdaki adres Pardus ve uygulamaları ile ilgili bir çok belgeyi
bulabileceÄŸiniz bir yer..
Lütfen o adrese girin ve "paketler" bölümüne ve "nasıl" bölümüne bakın..
Orada.. bir çok pardus uygulaması ile birlikte "amarok" için de işinize
yarayacağından emin olduğum belgeler bulacaksınız..
Kolay gelsin..

Hoşça kalın..

--
menguceko