[Pardus-kullanicilari] Amarok bilgilerini taþýmak

menguceko mengucek at gmail.com
12 Haz 2008 Per 19:29:00 EEST

12 Haziran 2008 PerÅŸembe 17:57 tarihinde Emre Kocaoglu <
emre.kocaoglu at isnet.net.tr> yazmış:

> 2008'de Amarok'a kaydettiğim CD'ler Amarok'ta görünmüyor, ama Ev Dizininde
> Ogg
> dosyasında hepsi var. Bunları oradan Amarok'a nasıl taşıyabilirim?

Merhaba..
"Amarok'a kaydetmek" nedir bilmiyorum..
Amarok, "koleksiyon"  özelliği ile bilgisayarınıza kaydedilmiş müzikleri
listeler/gösterir.. (ancak liste düzenleyip, liste kaydı var biliyorum)
soldaki "dosyalar" seçeneğinde müzik dosyalarını görüyor olmalısınız..
istediğiniz dosyayı fareyle sürükleyip bırakarak da çalabilirsiniz..
"Amarok>ayarlar>koleksiyon" da müzik dosyalarınızın bulunduğu dizini
işaretlediyseniz, Amarok açılışta koleksiyonu günceller..
Acaba.. ogg biçimiyle ilgili bir sorun mu var?..  şu an ogg dosyam olmadığı
için bilmiyorum..

Hoşça kalın..

--
menguceko