[Pardus-kullanicilari] kde problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 22:58:41 EEST

Arkadaşım
Depoda olan tüm pk.ler yüklemenize bir gerek yok.İhtiyacınız oluştuğunda o
pk.i (programı) kurun. Kaldırırken (silerken ) bağımlılıklarına dikkat edin
bu bağımlılıklar birçok çalışması gereken program içinde gerekli olabilir.
Dikkat etmeden kaldıracağınız program (Pk.) bir diğer programı sakat
bırakır. Biraz  zaman geçtikten sonra ve eliniz linux a alıştıktan ve de
forumlarda tartışılan çözümlere göz attıkça gereksiz olarak kurduğunuz
programı konsoldan dikkatlice ve bağımlılıklarına dokunmadan da silme
yöntemini öğrenmiş olursunuz.Sakatlanan Pardus unuzu diriltmek mümkün ama bu
listede mailler yoluyla bunu çözüme kavuşturmak oldukça zor. Benim önerimde
size sıfırdan Pardus u kurmak olacak ve güncellemeler dışına gereksinimiz
olan programları ana depodan ve contrib depodan kurun.İyi ve bol Parduslu
günler

10 Haziran 2008 Salı 22:08 tarihinde MURAT HUTOGLU <t.volume at gmail.com>
yazmış: