[Pardus-kullanicilari] pardus kullanıcı msn & gmail lists, [ctt & csv format] işinize yarayabilir

Ahmet Buğra Aydın abaydin at 5432100000.mobi
10 Haz 2008 Sal 22:41:46 EEST

bir an boş bulundum kullanıcı maillerini düzenleyip msn listeme, gmail adres
defterime vs ekledim işinize yarayabilir..
pardus kullanıcı mail listeleri 1 kaç dakikalık boş bulunduğum zamanı değer
değerlendirmiştir... boş iş ama uğraştım sanılmasın

msn kişi listesi 2300 kişi var
http://www.5h3ll.com/pardus/WLMContacts.ctt
gmail adres defterine eklenebilen csv listesi
http://www.5h3ll.com/pardus/WLMContacts.csv
her iki listeyi de sadece ekle diyorsunuz bu kadar.. msn listeniz falan
bayağı coşuyo..
bkz:

aşağıda bir kaç ss var..
http://www.5h3ll.com/pardus/1.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/2.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/3.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/4.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/5.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/6.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/7.jpg
http://www.5h3ll.com/pardus/1.jpg

cevap veremeyip de silen arkadaşlar kusura bakmasın