[Pardus-kullanicilari] kde problemi

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 22:17:14 EEST

Merhaba,

Oncelikle sizden ricamiz lutfen Turkce'nin gereklerine uygun bir sekilde
notunuzu yaziniz. Dumduz, tek paragraf halinde ve noktalama isaretleri
kullanmadan yazdiginiz bu notunuzdan bir sey anlamak cok zor.

Size tavsiyem, asagida verecegim siteden baslayarak okumaya baslamaniz:

http://www.ozgurlukicin.com/

Daha sonra iki cozum yolu olabilir:

1) Sistemizde yeni bir bir kullanici yaratin ve bununla sistemde oturum
acmayi deneyin.

2) Olmazsa, sisteminizi bastan kurun. Bunu yapmadan once verilerinizi
yedeklemenizi oneririm.

Baslangicta biraz zor olabilir ozellikle okuma kismi, ama daha sonra cok
faydasini goreceksiniz,

Kolayliklar dilerim,

Emre