[Pardus-kullanicilari] pardus kullanýcý msn & gmail lists, [ctt & csv format] iþinize yarayabilir

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 22:48:46 EEST

Ahmet Bugra Bey,

Bu listeleri *su anda interneti eposta adresi toplamak icin taramakta olan
binlerce "trojan" "worm" "programcik" 'lardan birisi bulmadan once
kaldirabilirseniz, bence cok iyi bir sey yaparsiniz.* Boylece bir cok Pardus
kullanicisinin posta adreslerinin ve msn'lerinin kotu ellere gecmesine ve
her gun birsuru spam mesaj almasina engel olursunuz.

Eger illa koyacaksaniz, ki kesinlikle onermiyorum ve adresimin silinmesini
talep ediyorum, mutlaka sifreli ve karistirilmis (compressed, encrypted) bir
sekilde koyun. sifreyi de burdan vermeyin. Isteyen siz kisisel olarak sorup
ogrensin.

Benim adresimi her kosulda lutfen silin.

Saygilar,

Emre