[Pardus-kullanicilari] pardus kullanıcı msn & gmail lists, [ctt & csv format] işinize yarayabilir

Ahmet Buğra Aydın abaydin at 5432100000.mobi
10 Haz 2008 Sal 22:54:35 EEST

adresleri kaldırdım .. isteyen benden alabilir ctt ve csv formatta.. ama
şunu söyleyeyim pardus kullanıcı listeleri zaten webte görünür durumda
ubuntuda kaldırılmış o seçenek.. neyse.. sizin adres de silindi o
listelerden..

10 Haziran 2008 Salı 22:48 tarihinde Emre ERENOGLU <erenoglu at gmail.com>
yazmış: