[Pardus-kullanicilari] 2008 baslarken... Sorunum bir degil... :-(

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 07:15:54 EEST

Ömer bey
Kurlum aşamasında veya Pardus 2008 i açtıktan sonra yazıcınızı açtıysanız
otomatik yazıcı tanıması ilk sıraya pdf yazıcı atar ikinci sıradaki sizin
yazıcınız baskı vermez.Bunun için Tasma->Çevrebirimleri ->Yazıcıları
yazıcınız çalışır durumdayken açınız ve tanıtma işlemine öyle başlayınız
Paralel USB yazıcı seçeneğinin aktif olmaması yazıcınız usb bağlantısında ya
bir oksitlenmeden kaynaklanan temassızlık var ya da kapalı olduğunu
gösterir.USB portunu değiştirmek genelde bu sorunu çözer.Tasmadan yazıcı
kurulumuna geçmeden önce orada belirlenmiş yazıcıları kaldırınve modülden
çıkın yazıcınız açıkken bilgisayarınızı kapatın ve yeniden başlatın, artık
yazıcınızı tanımış olması gerek.Yalnız yazıcınızın tip ve markasını
belirtmediğiniz için genel olarak yaklaşım getirdim eğer bünyesindeki
yazıcılar arasında yoksa Program kur kaldır modülünden ilave foo2zjs gibi
yazıcı sürücü pk.lerini kurmanız gerekli aksi taktirde yazıcınızı pdf olarak
tanımlar ve çıktı alamazsınız. Logitek kameranız sürücüsü  kurulumla gelen
gspca sürücülerinin içinde mevcut değilse ilave kamera sürücü pk.ni kurmanız
gerekir ki çalışsın.Skype ye gelince açtığınızda ses alamıyorsanız
seçenekler bölümünden ses i seçin açılan tabloda ses giriş-ses çıkış
ayarları mevcut kullandığınıs ses sistemine göre 3 ayarlı seçenekten
deneyerek bulacaksınız hangi seçenek prüzsüz net ses verdiyse onu seçip
tamam dedikten sonra bu problemde çözüme kavuşmuş olur yinede seçenekler
bölümündeyken vide seçeneğine de tıklayın kameranız çip setinin ismi
belirdiyse test yazan pencereye tıklayın görüntü kontrolü yapın.İyi
çalışmalar

06 Haziran 2008 Cuma 23:35 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış: