[Pardus-kullanicilari] 2008 baslarken... Sorunum bir degil... :-(

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 00:19:42 EEST

Tekrar merhaba...

2008/6/6 Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca>:

> Merhaba Emre Bey,
>
> Çok teşekkürler açıklamalar için.
>
> KFTP ve Samba'yı zorlanarak da olsa kurdum (özellikle Samba zorladı
> paylaşım kurmam için), ikisi de iyi çalışıyor şimdi.

Hayirli olsun :)

> Samba üzerinden Windows üzerindeki yazıcıyı tanıtabilmeme karşın yerel
> yazıcıyı tanıtamadım, Tasma'dan yazıcı eklemek için girdiğimde 'Yerel
> yazıcı, (paralel, seri, USB) seçeneğini vermiyor, silik.

Evet bu kisim bende de kapali gorunuyor. Belki bi hatadir. Ancak postalarin
arasinda tavsiyeler vardi, yaziciniz acik durumda iken PArdus'u bastan
baslatin otomatik buluyor diye. bir deneyin bence.

> Skype'ı dünkü yazışmalardan izleyerek kurdum ancak, deneme başarısız oldu;
> arama yaparken 'ses çalmada problem oldu' uyarısı veriyor. Görüntü de
> sağlayamadım, sanırım logitech kameramı desteklemiyor.

Ses icin sanirim skype'nin ayarlarinda birseyler yapmaniz gerekiyor. Emre
Bey de ayni sorunu yasiyordu ama sanirim cozdu. webcam'inizi bilemiyorum.

> Dediğiniz gibi bitakım şeylerin yerine oturmasını bekleyeceğiz. Şimdilik bi
> de şu Kontact ve Kmail'in 2007'den kopyaladığım biçimiyle ayarlarını
> yapabilirsem diğerlerini yavaş yavaş çözerim diye umuyorum.
>
> SaÄŸolun yeniden...

Rica ederim.

> Ömer Özen

Emre