[Pardus-kullanicilari] 2008 baslarken... Sorunum bir degil... :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
6 Haz 2008 Cum 23:35:00 EEST

Merhaba Emre Bey,

Çok teşekkürler açıklamalar için.

KFTP ve Samba'yı zorlanarak da olsa kurdum (özellikle Samba zorladı paylaşım kurmam için), ikisi de iyi çalışıyor şimdi.

Samba üzerinden Windows üzerindeki yazıcıyı tanıtabilmeme karşın yerel yazıcıyı tanıtamadım, Tasma'dan yazıcı eklemek için girdiğimde 'Yerel yazıcı, (paralel, seri, USB) seçeneğini vermiyor, silik.

Skype'ı dünkü yazışmalardan izleyerek kurdum ancak, deneme başarısız oldu; arama yaparken 'ses çalmada problem oldu' uyarısı veriyor. Görüntü de sağlayamadım, sanırım logitech kameramı desteklemiyor.

Dediğiniz gibi bitakım şeylerin yerine oturmasını bekleyeceğiz. Şimdilik bi de şu Kontact ve Kmail'in 2007'den kopyaladığım biçimiyle ayarlarını yapabilirsem diğerlerini yavaş yavaş çözerim diye umuyorum.

Sağolun yeniden...

Ömer Özen