[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
21 Tem 2008 Pzt 15:27:23 EEST

sarı ekran geldiğinde altta açılış seçenekleri satırı göreceksin onun
sonuna   acpi=off    yazıp dener misin?
olmazsa aynı satırın sonuna    noapic    yazıp dene..
kurmayı başarabilirsen bu şekilde her seferinde bu ifadeyi yazmaktan
kurtarmak için başka bişey daha yapacağız.

21 Temmuz 2008 Pazartesi 15:12 tarihinde ahmet küçük <
ahmetkucuk_1992 at hotmail.com> yazmış: