[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
21 Tem 2008 Pzt 15:55:54 EEST

Sayın Ahmet Küçük,
Kurulum sırasında kullanılan öntanımlı sürücü ekran kartınız ile uyumsuz
çalışıyor ve grafik arabirimi başlayamıyor olabilir sanırım. Kurulum
menüsündeyken yani "Pardus 2008" , "Sistemi sabit diskten başlat" ve "Bellek
Testi" seçim menüsünde F4 tuşuna basarak Grafik arabirimini "Güvenli Kip" ile
başlatmayı deneyin.