[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

ahmet küçük ahmetkucuk_1992 at hotmail.com
21 Tem 2008 Pzt 15:12:35 EEST

Geçen günde yazmıştım ama cevap gelmedi bi kaç kişide daha bu sorun var lütfen yardım!!!

Arkadaşlar 2-3 günden beri uğraşıyorum aynen şöle yapıyorum ilk gelen ilk sayfadaki pardus 2008 e gelip enter a basıyorum sonra bi sayfa geliyor (fotograflar aşağıdaki linkte bakarsanız sevinirim) o sayfada 20 dk dursam bile geçmiyor neden olabilir acaba lütfen yardım.http://rapidshare.com/files/130989314/resimler.rar.html
sistemim:
intel core 2 dou E4500
gıgabyt 945 Gzm S-2
atı readon X1550
2gb kingston 533Mhz ram
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview