[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
21 Tem 2008 Pzt 11:47:35 EEST

2008/7/17 Fehmi YAZICI <yazicifehmi at yahoo.com>:

> İşte olması gereken, sizi ve recep beyi tebrik ediyorum. Kimin haklı olduğu
> hiç önemli değil. Önemli olan herkes için önemli olan konuları
> tartışabilmeyi öğrenmektir.
>
> Zamanla bu tip sorunların en uygun yöntemlerle çözüleceğine gönülden
> inanıyorum.
>
> Bizler millet olarak çok başarılıyız (bunu bizzat yurtdışında yaşayarak
> tecrübe edindim) yeter ki birbirimizin ayaklarına çelme takmayalım.
>
> Lütfen sabırla çocuğumuzu (PARDUS) iyi yolda büyütelim ve destek olalım.
>
> İyi çalışmalar
>
> Fehmi YAZICI
> [...]
beklemekte. Pardus 2008 ile sorunsuz kullanılabilmekte. Derlemek için
sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/rkirmizi/playonlinux/pspec.xml &&
pisi it playonlinux-3.0.8-20.pisi -y
komutunu vermeniz gerekli. Şu anda birçok hatasından arınmış durumda artık
xterm falan da istemiyor.
commit logu burada
http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2008-July/056233.htmlPardus-linux.org
deposundaki kodlarda düzeltilirse herkes için güzel olur
sanırım.
Birde bu paketin ana depoya girmesi sizin açınızdan bir sakınca yaratır mı
bilemiyorum. Tabi ana depoya girdiğinde yeni giren bir paket için 20 tane
history tag'ı olması abes olur. Ne diyorsunuz? Paket biziimdir bizim kalacak
gibi bir düşünceniz var ise mevcut halini oyun alanından kendi svn deponuza
alın ve ben de sileyim.
--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI