[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
17 Tem 2008 Per 10:12:37 EEST

İşte olması gereken, sizi ve recep beyi tebrik ediyorum. Kimin haklı olduğu hiç önemli değil. Önemli olan herkes için önemli olan konuları tartışabilmeyi öğrenmektir.

Zamanla bu tip sorunların en uygun yöntemlerle çözüleceğine gönülden inanıyorum.

Bizler millet olarak çok başarılıyız (bunu bizzat yurtdışında yaşayarak tecrübe edindim) yeter ki birbirimizin ayaklarına çelme takmayalım.

Lütfen sabırla çocuğumuzu (PARDUS) iyi yolda büyütelim ve destek olalım.

İyi çalışmalar

Fehmi YAZICI
Öğretim Üyesi