[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Firat Ozgul ozgulfirat at gmail.com
21 Tem 2008 Pzt 12:17:04 EEST

Selamlar Recep Bey,

Kimileri buna inanmak istemese de, hiçbir zaman her şeyin en iyisini ben
yaparım diye bir iddiam olmadı. Bir Pardus geliştiricisi olarak sizin bu işi
benden daha iyi yapacağınızı zaten kabul ediyordum ve ediyorum.

Ben Linux üzerinde oyun oynayan birisi değilim. Bu paketi Pardus-Linux.Org
forumundaki oyuncu arkadaşlar istediği için paketlemiştim. Elbette ideal
olan bu paketin Pardus geliştiricilerince yapılmasıydı. Benim yaptığım şey,
bu programı kullanmak isteyen arkadaşlara yalnızca elimden geldiğince geçici
bir çözüm sunmaktı. Şimdi bir geliştirici olarak bu işe siz el attığınıza ve
tabii ki benim yaptığım paketten daha iyisini ortaya koyduğunuza göre bu
paketin bizim depomuzda durmasının anlamı yok. (Zaten daha önce de mesela
kendi yaptığım Transmission paketini kaldırıp, kullanıcıları resmi depoya
alınan Transmission paketine yönlendirmiştim).Yalnız bu paketi kısa zamanda
pisi olarak resmi depoya almanızı öneririm. Çünkü bu programı kullanmak
isteyen kişiler elbette pisi olarak çok daha kolay kullanacaklardır bunu.
Tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki, pek çok kullanıcı playground
deposundan pisi paketi derlemeyi bilmiyor. Ben bu akşam bizim svn depomuzdan
bu paketleri çıkarırım. Ayrıca forumda bir yazıyla, arkadaşlara bu paketi
playground deposundan nasıl kuracaklarını da anlatırım. Yalnız size bir
sorum var: Bildiğiniz gibi www.playonlinux.com sitesinde bu paketin kurma
adresi olarak Pardus-Linux.Org depolarını göstermiştik. O sayfada öteki
dağıtımlarla beraber Pardus'un paketi de görünüyor yani. Şimdi ne yapayım: O
sayfadaki Pardus bağlantısını tamamen kaldırtayım mı, yoksa oradaki mevcut
yazıyı değiştirip kurulum şekli olarak Playground'dan derlemeyi mi
anlatalım?

Saygılar,
istihza

21 Temmuz 2008 Pazartesi 11:47 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com>