[Pardus-kullanicilari] playonlinux

DrNedim nedimky at gmail.com
17 Tem 2008 Per 10:09:41 EEST

Selim beyin dediklerini dikkatlice okuyun lütfen.
Söylenmesi gerekeni söylemiş.
"Sizinde bildiginiz gibi özgür yazilim dünyasinda kimse dizginleri eline
alamaz, dileyen kanunlar cercevesinde diledigi gibi hareket edebilir ve
özgür yazilim bu konuda oldukca cüretkar. Dileyen diledigi gibi depo
olusturabilir, destegini istedigi sekilde sunabilir. Kimse bizim gibi resmi
ekibe dogrudan destek göstermek durumunda degil. Zaten bunu sizinde
bildiginizin farkindayim ama tekrar hatirlatmak istedim.

Ne yazik ki kullanicilarin hata yapmalarini engellemek icin baska bir hata
yapiyorsunuz. A sahsiyetinin yada B grubunun ortaya cikardigi paket, paket
deposu yada yazilimin kullanimini, bizim kullanicilarimizin basina türlü
sorunlar gelebilir mantigi ile engellemeye calismak büyük bir HATADIR. Zira
bu kullanicinin özgürlügü ve 3. sahislarin ortaya cikardigi ürünleri dagitma
özgürlügünü sinirlamaktir. Bizim yapabilecegimiz en dogru sey bu konuda
kullanicilari ve ortaya ürün cikaran 3. sahislari uyarmaktir. Bundan
fazlasina kimsenin hakki yok."

16 Temmuz 2008 Çarşamba 16:19 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com>
yazmış: