[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 16:19:12 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 15:52:36 yazmıştı:

> Akın Bey Lütfen "San"mayın, Recep beyin iletilerini okuyun. Kimsenin böyle
> bir anlayış içinde olduğunu sanmıyorsunuz ancak aynı konu başlığı altında
> Recep Bey burda söylenenleri kast etti...

Ben kimsenin emeğine hadsizlik etmem.  Yoksa ortada büyük bir emek var
belliki. Yani sadece geliştirici başvurusu yapmak yerine başlı başına kendi
deyinimizle bir depo açmışsınız. Bu yapılan şey geliştirici başvurusu
yapmaktan daha fazla emek harcanan bir durum. Sadece şunu belirttim.
Birşeyler yapmış olmanız. Bunu gelipte resmi mecralarda duyurma hakkını size
vermez. Sadece paketleri hazırlamış olmak size onları kullanma hakkı verir.
Onların denetimi yapılmadan ne yazık ki buradan duyurmanızın hala hoş
olmadığını düşünüyorum.

--
Recep KIRMIZI