[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Akýn Ömeroðlu akin at omeroglu.net
16 Tem 2008 Çar 13:14:34 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 12:49:49 yazmıştı:

> emin ol, bilgisayarını oyun amaçlı kullananlar için olmaz, geçen sene benim
> için olmazdı mesela :)

Bilgisayarı kullandığınız amaca göre güvenlik politikası belirlemek pek mantıklı bir davranış gibi gelmedi bana...

> Elbette depo politikasıymış, güvenlik güncellemeleriymiş diğerleriymiş ne

> elbette var, ama resmi depo için.

Peki domain'inde pardus kelimesi geçen bir depo adresinin neresinde bu resmi depo değildir, güvenlik güncellemeleri ile ilgili herhangi bir politika bulunmamaktadır (yok eğer varsa şuradadır) gibi bir ibare var mı acaba?

> kimse değil de, ihmal edilebilecek bir %80 civarı bir kitle güvenlik
> açıklarıyla dolup taşan, çalışmayan binlerce programı olan bir grup işletim
> sistemini kullanıyor.

Demek bunca geliştirici senelerdir zamanını boşa harcıyor halbuki güvenlik güncellemelerini ihmal etmeli, geçerli olmayan XML'lere sahip paketler yapmalı, lisans bilgisine bakmadan önümüze geleni depoya almalıydık...

Garip sataşmalarınıza ise konumuzla ilgisi olmadığı için cevap vermek gereğini dahi duymuyorum...

--
Akın Ömeroğlu
www.Özgürlükİçin.com