[Pardus-kullanicilari] playonlinux

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 13:54:31 EEST

Konuyu yine kısır bir döngüye çevirmeyelim lütfen. Güvenlik politikası olmak
zorunda, bunun tartışılacak bir yanı yoktur. Depoyu kullanan bunu
önemseyebilir ama depo sahibi için bu bir zorunluluktur. Pardus-Linux'tan
kimse de çıkıp" hayır güvenlik politikası olmaz olamaz demedi zaten".
Zamanla düzelecek şeyler bunlar, konuşarak anlaşarak...

Hasılı Ali Işıngör'ün soruları yerindedir ve cevap verilmesi gerekiyor, eğer
şu anda belli bir güvenlik politikaları yoksa, bunun için ne düşündüklerini
söylemeleri ve bir yol haritası çıkarmaları gerekiyor ( özgür yazılım örnek
projelerine bakılarak belki ). Böyle bir beklenti ve yaklaşım daha yapıcı
olur ve tartışmadan güzel bir netice elde etmemize imkan tanır...