[Pardus-kullanicilari] playonlinux

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 10:41:04 EEST

2008/7/16 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>:

> Sayın Recep Bey
> Mailleri okudukça bu infialinize bir neden veremedim.Pardus hepimizin
> olduğuna göre Pardus a gelecek desteklerden memnun kalmak gerekirken bunu
> çarpıtıp tek taraflı ele almak ve tu ka ka demek pek anlamsız kaçıyor. Wiki
> de pisi pk leri ve depo oluşturmada *"sakın ha bu depoyu genel kullanıma
> açmayın"* yalnız kendi aranızda üç beş arkadaşınızla oluşturacağınız ağ da
> kullanın demiyor.Pisi Pk.depomuzdaki pk.lerin zaman zaman azlığı
> kullanıcılar tarafından dile getiriliyor. Dile getirilen depodaki azlığa *
> [...]
Recep Kırmızı şahsında olmasa da, yukardaki yoruma ben de katılıyorum.
Tamamen iyi niyetle zamanlarından, emeklerinden feragat edip kendince
birşeyler yapan insanlara muamele bu olmamalı, olsa olsa yanlışlar konusunda
nazikçe uyarmak olmalıdır. Ki bu uyarıların da her seferinde netice
verdiğini görüyoruz. Yani eleştiriler dikkate alınıyor ve gerekli
düzeltmeler yapılıyor gördüğüm kadarıyla. Benzeri tartışmalarda her
seferinde, bilmem hangi tarihte verilmiş Cedega yı da ısıtıp ısıtıp sunmak
manasız artık. Önümüze bakalım lütfen, insanlara hatalarından ders çıkarıp
olgunlaşma fırsatı verelim, afaroz etmenin kimseye yararı yok.

Ali Işıngör'ün soruları bu anlamda güzel bir giriş ( soruların akabinde bu
girişi berbat eden yorumu hariç ). Pardus-Linux ekibi bu sorulara cevap
verirse, ve gerekenleri yapacaklarını söylerlerse daha açık, net ve güvenli
bir ilerleme kaydedileceğini sanıyorum.

Ayrıca bunun kararlı bir pardus deposu olmadığını bilmeyen var mı ki? Bu
depodan paket yükleyen zaten riski üzerine alıyor. Listeden atalım falan
denmesi manasız bu nedenle. Dileyen kullanıcı yine dilediğini bulacaktır,
ona ulaşacaktır. Hatta o zaman daha kötüsü olacaktır, burdan uyarılmadığı ,
hataları düzeltilmediği için asıl o zaman esas güvenlik sorunlarıyla başbaşa
bırakmış olacağız kullanıcıları.

Listeler de Pardus gibi herkesindir ( yoksa değil midir ? ). Bırakalım
insanlar alternatiflerini tartışsınlar, konuşsunlar, yanlışlarını
düzeltsinler... Biraz daha sağduyulu olup, eski hesapların uzatılmaması
gerektiğini düşünüyorum..

İyi Çalışmalar..